Monday, July 9, 2007

der Dreizehnte Akt . and more to come..



















6 comments:

  1. salut ..as dori sa stiu cat de lungi sunt bretele si daca sunt ajustabile si cam cat e pretul unei astfel de gentute ...mai exact cea neagra cu imprimeuri denene

    ReplyDelete
  2. am lasat mai multe mesaje....pot primi si un raspuns? chiar as dori sa cumpar una din gentute ..imi plac foarte mult ..

    ReplyDelete
  3. Baretele nu sunt ajustabile ,dar se pot face cat de lungi se poate, la comanda.Cele care sunt deja pe blog au lungimea de 69 cm.Iar ca pret este in functie de model.Cea cu desene este 50 RON.

    ReplyDelete
  4. ok..as dori sa cumpar geanta cu desene...daca poate fi purtata pe o parte, adica sa nu fie p umar ...imi las adresa d mai??

    ReplyDelete
  5. am specificat chiar pe prima pagina ca toate gentile sunt unicat. "prin urmare nu vor fi 2 genti la fel"!! daca mai sunteti interesata in achizitionarea unei genti, va puteti alege doar modelul gentii si eventul o culoare in care va doriti geanta, dar simtul artistic imi revine mie.

    ReplyDelete
  6. Buna sa-ti fie inima domnitza!

    Abia am aflat de blogul tau, dar ceea ce am vazut pe el m-a cucerit imediat. Ai talent, iar rezultatele sunt de-a dreptul superbe!!!!

    Mie mi-au placut extrem de mult gentuta de la scena 3 din postul "[actul 1]" (cea crosetata avand combinatia de culori cyan si alb) si rucsacelul negru prezentat ca scena 16 din "[actul 4]". Daca ai timp si disponibilitate as dori si eu cate un exemplar din cele doua modele, cu rugamintea de a pastra pentru rucsacel culorile negru si verde (mi se pare o combinatie letala).

    Indiferent daca iti convine sau, te rog frumos sa-mi dai un raspuns (sani_sandulescu@yahoo.com).

    Muuuulta inspiratie! :)

    ReplyDelete